El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:16.7ºC | Humitat: 89% | Pressió: 1014Hpa | Vent: NO 4 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2188 | dimarts 21 de octubre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
CULTURA | dilluns 6 juny '11 | 12:28 | 1415 lectures |
CONCERT

El concert de la Fira amb Ego, Delafé y las Flores Azules i Dj Cornelius estrena la sala de Concerts de l’Ateneu Juvenil

Text Jonathan Galán  Fotografia Anna Fargas

Un moment de l'actuació dels Delafé y las flores azules a la sala de concerts de l'Ateneu Juvenil

El concert Jove de la Fira 2011 va estrenar, dissabte a la nit, la nova sala de concerts de l'Ateneu Juvenil. L'espai, insonoritzat i amb un aforament limitat a 450 persones, va acollir les actuacions dels grups Ego, Delafé y las flores azules i Dj Cornelius. Precisament, el canvi enguany del Pavelló municipal per l'Ateneu Juvenil, amb un espai molt més limitat, va provocar la indignació d'aquelles persones que volien comprar les entrades a la taquilla i no van poder perquè es van exhaurir hores abans de l'hora d'inici.

Els primers en actuar van ser els cambrilencs Ego, que van oferir un concert acústic amb els seus temes pop-rock en llengua anglesa durant gairebé una hora. Acte seguit, van ser els esperats Delafé y las flores azules els que van sortir a actuar. El grup va presentar la seva nova gira Vs. Las Trompetas de la Muerte combinant nous temes amb els èxits dels discs anteriors. Óscar D'Aniello, tot i la hèrnia del braç dret, no va parar de balla en tota la nit, mentre que Helena Miquel va meravellar el públic amb la seva veu particular.

El concert, espectacular, va ser una constant font de motivació i positivisme cap a un públic entregat. El leitmotiv de l'actuació va ser una apel·lació al públic amb els crits de "estamos bailando!" i demanant la interacció del públic, ja fos cantant, cridant o ballant algunes coreografies pròpies del grup. El moment més emotiu va arribar amb la darrera cançó, La luz de la mañana, dedicada al ciclista vallenc Xavi Tondo i on el grup va vestir el mallot del ciclista per petició de la família. 

L’última actuació de la nit va anar a càrrec de  Dj Cornelius que va punxar les seves remescles fins ben entrada la matinada amb ja l’entrada lliure. La barra d'enguany va anar a càrrec de l'Agrupament Escolta Gent de Mar.

 GALERIA IMATGES | 3 fotos

Concert Jove de la Fira a la sala de concerts de l'Ateneu Juvenil

 PUBLICITAT
viatges mar cambrils


EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 13 comentaris rebuts

Molt be la nova sala a l´Ateneu, ara es podran fer concerts mes sovint. Gracies.
Sara. | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 13:04
Entenc que hi hagi gent emprenyada al quedar-se fora, però també amb una sala tan petita es veia avenir. Jo entenc aquest concert no com el de la fira, que era una cosa grossa i gratuïta sinó com un concert a part i que serveix com a innauguració de una sala nova. Una sala pensada tant per concerts petits de grups locals com per grups grans en formats petits. Sol espero que l'any vinent el de la fira sigui com l'any passat però que es segueixin fent concerts d'aquest caire. I si he de pagar 10, 15 euros els pago perquè us ben asseguro que ho val. L'únic inconvenient que li veig és la forma que no és la millor per assegurar la visibilitat.
Jo hi vaig ser i em va enantar, va ser un concert impressionant i la sonoritat de la sala immillorable. Precisament d'intimitat i l'entrega total del grup el van fer únic. Tot i les crítiques, sol li puc ficar un 10 com a concert.
Miles de trompetas de la muerte | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 13:26
hem vaig enrecordar del sr benaiges del sr regidor de festes del sr.tocacollons.
AQUIN CAP "BUIT" se li ocurreix fer un CONCERT (a prior jove)
per un poble de + de 25.000 persones en una punyetera sala on nomes hi ha limit de 250 - 300.
q vau repartir entrades vip per la gent vip del ajuntament o en que merdes penseu ?
segur q en els canapes q us foteu no feu just oi ¿
no rebentesiu tots | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 14:08
I perque serveix la carpa de la zona esportiva??????
mestral | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 15:19
Perdoneu, però és indignant que el concert de la fira es veiés limitat a 400 persones!! vaja, es que és vergonyós. Primera perquè era el concert de la fira, segona perquè és un grup molt conegut que mou molta gent i tercera perquè el motiu de fer-ho allà només és polític perquè la gent vegi la nova sala de concerts... doncs que l'haguéssin estrenat en un altre moment!!! vaya merda de previsió i planificació. Moltíssima gent es va quedar fora i això ha exclòs molt jovent de Cambrils que hi volia anar.
Indignada | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 15:54
Felicitaciones por el concierto, la sala tiene un sonido estupendo, una sala de conciertos como en BCN, muy bien.
Jose Luis Pefert | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 21:51
SUPER CONCERT. Felicito a l'organització.
Plenament d'acord amb els comentaris de Miles de trompetas de la muerte. Llastima per la gent q es va quedar sense poder-hi assistir pq l'espectacle va ser brutal. El feeling entre el public i la banda va ser increible, impossible d'assolir en un altre tipus d'espai, per exemple res a veure amb el concert de Cambrirock.
Emotiu final amb l'homenatge a Xavi Tondo.
Esto no se para | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 23:05
Indignada tu ets de Cambrils?. La sala ja va fer un concert el mes d'abril, les entrades es van posar fa mes de quinze dies a la venda i si es un concert de la fira es fa on es fa.
Jo estic indignada de les tonteries que arrives a dir i que té a veure que es un concert de la fira.
Segur que ets d'aquelles niñatas que es pensen que tot està malament per que no pensen com tu.
Creix, fes-ta dona i treballa.
indignada amb les indignades | Contestar aquest comentari! | 6/6/2011 - 23:41
INDIGNADA AMB LES INDIGNADES

La pregunta es tu ets de cambrils? (RESPOSTA NOOO ) perque tens mes pinta de ser de vinyols que un altre cosa.
Només, torno a dir només hem creuria q ets de cambrils si no haguessis dit la gilipollada q acabes de dir (que té a veure que es un concert de la fira.)
o tu no has sortit en ta vida de casa teva o no ets d'aki. perque sino sabries q cada any per la fira porten un grup, el porten en un espai gran (pavelló o inlus l'envalat ) i el concert es gratuït perque es per els joves . ah i si... aixo no es res nou ja fa una pila d'anys q ho fan, doncs perque collons aquest any no ? per omplirse la butxaca de canapes oke.
ara si tu ets una amagrada/t q no surts mai de festa, OK . els que en tenim ganes i anem cada any ens molesta.

NO SERAS LA FORCADELL Q VA CAMUFLADA O UNA REGIDORA DE ESTAS ?
INDIGNADA AMB LES INDIGNADES Q TE ACUESTES ! | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 12:27
Mira xata indignada, qui et diu que el concert de la fira es per els joves?, que passa que els que no son joves no hi poden anar?.
Jo com a molts, suposo, vam comprar les entrades anticipades i quan faltava encara una setmana pel concert. Ah! i tan sols habien venut 200 entrades, o sigui que qui hi volia anar es va espavilar.
Per la teva informació et diré que sí soc de Cambrils i que fa dos anys que de concert jove res de res, només cal mirar qui va vindre, Loquillo i els Tequila.
Que per que es va fer en un lloc en ves d'una altre? dons ho preguntes a qui correspongui, però queixar-se aquí no t'ho diran. Qui sap pot ser per l'aparcament, sortia mes baratu o ho van triar el mateixos Dela fe......
I per finalitzar et diré alló tan casttellà, Cree el ladrón que todos son de su condición.
Que passis una bona fira............del cavall
indignada amb les indignades | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 20:05
Jo so vaig assistir al concert per que els venien no son del meu pal.
Tan sols vull fer una pregunta, dieu que a la sala tan sols hi caben 400 persones i la pregunta es: quantes persones van quedar fora, 150, 200?.
Si aquestes 200 persones les sumem a les 400 sumen un total de 600 persones.
Es bo per un grup musical ficar 600 persones en un lloc on hi caben quasi 2000 (pavelló) 0 3000 (la carpa)?.
ni fu ni fa | Contestar aquest comentari! | 7/6/2011 - 20:40
cocert d la fira???????
concert privat per a tots els enxufats i amiguets i amiguetes de l'ajuntament i de la gent que hi treballa diria jo.perque em sembla que hi havia més gent amb entrades regalades ,que pas que les haguessin comprat..si es van vendre 200 entrades i n'hi cabien 450. on estan les restants 250?Aixo no pot anar de cap manera.jo tinc 30 anys i mai a la vida he hagut de comprar entrada anticipada per poder entrar en un concert de cambrils. i menys per la fira que es una festa feta per als d'aquí.
Espero que el proper any ho facin millor i ho poguem disfrutar mes gent ,que per una cosa que fan ja els hi val de comptar amb tant poca gent
A fora hi havia 150-200 persones ??????Sera els que ens vam quedar esperant poder entrar en algun moment o altre.Perque hi havia molta més gent que van marxar.A part de no dir que a la crida estava mal anunciada la localització del concert ja que hi posava que es feia a l'envelat i això va distreure a la gent.
Jo nomes vaig poder escoltar al dj cornelius i el felicito per la sessió que va fer.Al menys ens va fer passar l'enfado de no poder entrar abans a sala.Un 10 per ell i per tots els saltirons i els moment que ens va fer ballar.Temazos increibles dificils d'oblidar.
Espero que es puguin fer mes concerts al pabelló per poderho disfrutar molts més.i l'envelat a fora que el so és horrorós, o que hi facin altres coses alli com per exemple els ranxets dels senyors regidors en temps de crisis en ves d'anar als millors restaurants i pagant naltros.
Un desastre la reflexió de ferho aki.espero que amb el nou govern canvii tot això.
una cambrilenca | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 12:38
uhmmm indignada amb les indingades... no treurem re clar tu i jo:

Si mires la noticia t'ho deix clar, apart q cada any ho ha sigut - El concert Jove de la Fira 2011 - . i realment tan sem en fot qui vingui perque la delafé esta no m'agrada, com els tequila's ni els loquillo's, pero i que ? si m'ho vull passar bé amb els amics, perque no hem deixen entrar ?
a on estan els joves ? si segur q eren tots el regidors "els joves" q estavan disfrutant i xalant.... perque a mi hem va tocar estar a fora .
I SI PLORO TANT ES PERQUE L'UNIC Q ESTEM ACONSEGUINT ES QUE EL JOVENT NI ES PENSI UN INSTANT QUEDAR-SE A CAMBRILS A FER UNES COPES O ANAR DE FESTA, PERQUE?? RESPON TU SI NO ESTAS D'ACORD....
NO HASE FALTA DESIR NADA MÁS ! | Contestar aquest comentari! | 9/6/2011 - 13:31