El temps a Cambrils:   avui  demà  Temperatura:19.4ºC | Humitat: 87% | Pressió: 1012Hpa | Vent: N 5 km/h | Precipitació: 0mm meteoclimatic.com 
    Edició 2169 | dimecres 24 de setembre de 2014 | Any IX
  Cercador     
En portada Informació Societat Cultura Esports Camp Hemeroteca Opinió Reportatges Cambrils.tv Agenda
ESPORTS | dilluns 30 maig '11 | 13:45 | 2297 lectures |
CHAMPIONS

Eufòria i festa culer a Cambrils per la consecució de la Champions

Text Berta Ruiz  Fotografia Berta Ruiz

Aspecte de l'envelat ple de gent, el passat dissabte a la nit

Els aficionats culers cambrilencs van esclatar d'eufòria i d'alegria aquest passat dissabte a la nit amb la consecució de la Champions League per part del Barça en la final disputada davant del Manchester United per 3 a 1. Enguany, la Penya Barça Cambrils va muntar una pantalla gegant a l'envelat de la zona esportiva municipal, un espai que es va omplir de centenars i centenars d'aficionats blaugrana. De fet, el recinte es va omplir fins a la bandera i algunes persones van seguir dretes el partit, situades als laterals de l'envelat. L'ambient va ser espectacular i molt vibrant des de l'inici del partit i va anar en augment amb l'arribada dels gols blaugrana. L'afició no va aturar els seus càntics, els seus crits d'ànim i les seves mostres d'alegria al final del partit amb la consecució de la preuada copa de campions.

Després del partit, la festa es va desplaçar fins al tradicional lloc de celebració dels títols culers: la plaça d'Aragó. En pocs minuts, el centre neuràlgic dels culers cambrilencs es va omplir d'aficionats que, amb les seves banderes i les seves samarretes blaugrana van seguir cantant i engrescant-se amb el so dels tambors, dels petards i l'encesa de bengales de color grana. La festa blaugrana es va allargar fins entrada la matinada. Com ja ve sent habitual en les darreres celebracions del Barça, la Policia Local va tallar al trànsit la rambla de Jaume I així com d'altres carrers d'accés a la plaça d'Aragó, per major seguretat.

 GALERIA IMATGES | 11 fotos

Celebració de la Champions League




EXPRESSA LA TEVA OPINIÓ ! 29 comentaris rebuts

Felicitats a totes les noies de la penya Barça Cambrils per el gran èxit de la pantalla!!
barcitis | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 15:48
No vaig veure que publiquessiu cap foto quan el Madrid va
guanyar la Copa del Rei?
Casualitat???
anticulé | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 17:12
Com que no? va sortir el rètol trencat del local de la Penya Barça, et sembla poc?
Ah, i tampoc va sortir res de la celebració del títol de lliga del Barça, i què? per això no pot sortir ara la Champions???
a seguir rabiant.... | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 18:25
Suposo que tanta eufòria és perquè els hi deuen donar una part de la multimilionària prima que rebran els jugadors. Sou víctimes de la hipocresia del futbol, i a la plaça Aragó els acampats per un món millor. Així no anem bé.
Indignat | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 17:18
Ja estem amb la falsa moral. Jo també estic indignat amb la situació que estem vivint, però això no treu que m'agradi el futbol i que celebri les victòries de l'equip del meu cor. També et recordo que l'esport és una de les millors maneres de formar i educar persones. Si el jovent practiqués més esport, segur que en un futur les coses anirien millor.
FCB | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 20:45
No crec que el futbol sigui el millor esport per ensenyar als joves. S'enmirallen en els calers i en la vida regalada que tenen els futbolistes professionals i els que es queden pel camí no saben ni fer una O amb un canut.
Indignat | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 14:06
Anticulé: estoi con tigo ya que cuando jugaron el mundial no la pusieron....ni en la final de copa tampoco porque? porque jugavan contra el REAL MADRID i como sabian que ivan a perder no la pusieron.... espero que este nuevo gobierno pongas mas pantallas gigantes no solo para ver el barcelona..
anticulé!!! | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 18:27
Anticulé, podries crear tu la penya madridista de Cambrils, així podràs muntar totes les pantalles gegants que vulguis per seguir el teu estimat equip!
au, adéu!! I Força Barçaaa!!
superculer | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 20:47
I de pas t'apuntes a classes d'ortografia" ninot"
Anti-antis | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 12:25
el trencat del rètol van ser los del barca,
un de cambrils,y Catala | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 18:43
ANTICULES, por el amor de dios, las pantallas no las pone el ayuntamiento, las pone una peña, si quereis pantallas para ver las payasadas de Mou and company... la pagais vosotros.
Visca el BARÇA.
Mazinger Z. | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 20:12
Merengues i espanyols, si voleu pantalles gegants pere veure els vostres partits, us la pagueu de la vostra butxaca. O potser us penseu que la pagarem amb els diners de tots? Ho porteu clar xatos! Apreneu una miqueta de la nostra gran penya i desprès parleu. Visca el Barça i Visca Catalunya.
Catalunya culer. | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 20:34
Per començar un merengue també pot ser català i parlar-lo i escriure'l millor que qualsevol culé¡¡¡ no per ser català es te que ser culé...o pot ser es que l'espanyol no existeix o qualsevol altre equip¡¡¡ la ignorancia que teniu alguns de relacionar el futbol amb el independentismes fa fàstig¡¡¡ una cosa es esport i l'altra política¡¡¡ i si tant visca el barça i visca catalunya i tant de fàstig a espanya...pot ser haurieu de jugar només una lliga catalana no???
catalunyadeloquecadascúvulgui¡¡¡ | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:41
Felicitats i gràcies a la Penya Barça Cambrils per muntar la pantalla gegant!
Va anar tot perfecte i l'ambient va estar molt engrescat i molt vibrant!

Endavant penya!! Força Barçaaaaaaaa!! Campionssss!!!!
culer | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 20:49
No es el gobierno quien pone las pantallas me parece, segun pude leer en el otro artículo, sino que es la penya barça quien lo organiza.
cambrilenc | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 20:51
me parece vergonzoso de que no se acuerden que estan en españa y decir bien alto viva españa como lo hacen con cataluña,si no que hagan su liga contra el reus,nastic......
UN BUEN MADRDISTA | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 22:26
Escolta, cadascú té les seves creences i s'han de respectar. Un es pot sentir tant català com Espanyol, però n'hi ha que no. Algun problema? Son rarets per fer aixo?
Es quee... | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 22:51
Mandriles, que os la pague la Central Lechera. Ajo... y agua...
Valdano | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 22:58
ah sí y quien pagó las horas extraordinarias y lo lavabos y la limpieza y.......
seguro que no fue la magnífica peña barsa.
a quien quereis engañar.
peri | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 23:22
Viva el barça y viva España. Son el mejor equipo y la mejor selección del mundo.
socio 56.332 | Contestar aquest comentari! | 30/5/2011 - 23:52
pero lo que veig un amb seny¡¡¡ et felicito a tú per la copa i a tots els que com tú no junten política amb esport¡¡¡ es pot ser del barça i no insultar a espanya, i també es pot ser català i ser del madrid, i també es pot ser madrileny i del barça¡¡¡
catalunyadeloquecadascúvulgui¡¡¡ | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:43
Més de mil persones celebrant la victòria i cap incident! Els del Madrid no arriben a les 100 i diversos incident! Fins i tot en això els guanyem!
Que n'aprenguin! | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 10:31
Anticuler, ja es nota quina clase de persona ets, tot ple de faltes d'ortografia. El que hauries de fer es apendre a escriure i si no t'agrada el teu voltant, vest'en a Madrit. A nosaltres ens agrada jugar contra equips dignes com el Manchester que va acceptar educadament la nostra superioritat, no contra tramposos com vosaltres.
jo mateixa | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 12:02
Deixeu-vos esta,r aquets que parlen tant no saben el que és el bon futbol, i el sentiment de pertanyença a un GRAN club i una GRAN nació. Hem callat moltes boques i hem quedo amb això.Hem sento orgullós de ser culé, i de pertanyer al millor club del món (Champions en futbol, champions en handbol, i "vete contando"!) gràcies a tots els culés per la nit de dissabte!
un que va agafa ceba! | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 13:21
lo de gran nació...jajaja...per si no ho recordes agafa el teu DNI i mira't que posa a l'apartat nacionalitat¡¡¡ jajaja
dddd | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 18:44
Madridistes, porteu sota el llit de la mama durant molt de temps, i no sabeu el que us queda muahahahahha!!!!!

Anims anticulés. la sensació que tenim no ens la canviara ningu del mon, feu pena tots !
un altre que va pillar ceba tambe! | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 14:48
PERI, no parlis tant que les noies de la penya van estar tot el dia netejant cadires, lavabos, carregant neveres i d'altres coses que van fer possible la jornada i t'asseguro que ho van fer tot elles. aixi que millor que callis si no saps del que parles i l'únic que tens es ràbia perque el teu "equipet" no GUANYA RE!
Sempre Barça | Contestar aquest comentari! | 31/5/2011 - 22:29
Felicitats a la PENYA BARÇA DE CAMBRILS.
Aquesta vegada seu superat.GRACIES
JORDI | Contestar aquest comentari! | 1/6/2011 - 11:17
1-Felicitats a les xiques de la penya, per que sense la seva voluntat i esforç, no es farien moltes coses.
2- Efectivament no tot ho paga la penya, ja que encara queda gent solidaria i generosa que col·labora per ajudar a canvi de res. A tots ells, moltes gràcies.
3- A tot això Cambrils, amb la nostra Penya, està sent més mediàtic que mai i de forma positiva.
Per tan, Moltes gràcies a la Penya, Visca el Barça i Visca Cambrils.
Un Penyista Agraït. | Contestar aquest comentari! | 4/6/2011 - 12:38